Svart sjal och lite nakna män!

Idag har det gått i ett och jag är just nu svintrött!

Kom upp här imorse och med allt vad det innebär att få iväg sonen till skolan.
Sen hoppade jag i duschen och drog till sjukgymnasten.
Fick bära med mig den där TENS-apparaten och det gjorde att jag fick lite värk.
Var helt värkfri innan.
Vi pratade och gjorde två övningar.
Och...
Nu ska jag trappa ner på att gå till sjukgymnasten.
Jag har ju fått en hel del övningar att ta till när jag behöver, jag känner själv att det är väldigt BRA nu och jag ska gå en gång i månaden framöver och sen ha min plats "vilande" hos henne.
Dvs att jag kan komma tillbaka precis när jag vill.
Men både hon och jag känner nog att just nu är det stabilt, jag har mina egna övningar och jag har inte direkt något JÄTTEBEHOV av att gå dit just nu heller.
Idag hade jag inte ens lust!
Jag ville bara vara hemma och pyssla med det sista på den svarta sjalen.
Så det kändes som vi var överrens.

Promenad hem, kollade i affärer på hemvägen...
Efter ett par gubbyxor.
Hittade inga, då kom jag på att jag kanske behövde EN SNYGG manchesterkjol till.
Jag har ju en FIN, halvkort, vinröd och skulle vilja ha en till.
Hittade ingen.
När jag kom hem så fick jag för mig att kolla i garderoben, jag hade FÖR MIG att jag kanske hade en ljus också...

När Drottning Madelenie kollade i sin klädskattkammare visade det sig att hon hade inte mindre än TRE manchesterkjolar där!!!!

En ljusbeigevit, en mullvadsfärgad, en roströd...
Och så den vanliga vinröda!
Alltså FYRA SNYGGA kjolar allt som allt!
(köpta under årens lopp i tidlösa modeller)
Fint, då behöver jag inte leta vidare vid lön
Lika pinsamt som vanligt.
Jag har kläder så det räcker för en helt naken kontinent.



Nu kanske inte just dom HÄR killarna har behov eller kommer i mina kläder direkt.
Men dom var ju...
Trivsamt NAKNA och kunde illustrera min text LITE fint och blygsamt iallafall

(Och FRUKTANSVÄRT vältränade!!!
Både HÄR och DÄR gissar jag ;)
Lite ögongodis till den kvinnliga hetrosexuella delen av mina läsare, och dom homosexuella männen.
Ni andra, lesbiska kvinnor och hetromän...
Får vänta tills någon annan gång


Så kom jag hem, åt och gjorde sedan klart den svarta sjalen!
Nu blev det urdåliga bilder och jag tänker inte ta nya.
Orkar ta mig tusan inte lägga ner energi på det när den ändå ska iväg.
Att fota svart är ju HELT hopplöst, det blir bara jämnsvart.
Jag försökte med den vanliga kameran, gick apselut inte.
Den bara gav ett "djup" i det svarta som gjorde det omöjligt att se några som helst konturer i sjalen.
Mobilen blev det lite lättare att se, men bilderna är likväl skitfula!
Håll till godo...







As good as it get´s.
Nu ska jag ha lite eftermiddagsfika, återkommer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0