Färgen petrol...

Och så var ännu en rundsjal klar!
En sjal i färgen PETROL.

Jag har lärt mig att det inte heter "havsblågrön" utan PETROL av en vän.
Det står klart för mig att jag inte hänger med.
Naturligtvis kommer det några bilder, och naturligtvis är dom urdåliga så här mitt i natten.
Jag ska ta nya imorgon.
Fan, jag skriver så JÄMT, jag vet.
Men dom här blev dåliga, tagna med mobilen.
Jag kunde ju faktiskt strunta i att lägga upp dom nu och vänta tills imorgon...
Men det vore att bryta mot en "gammal fin tradition"
Jag börjar nästa känna att det blivit tvångsmässigt att göra såhär, fastän jag inte är nöjd.
Eller SKROCK kanske...?



Här är jag, när jag är NÄSTAN klar...
Då är jag glad.
Notera att sjalen runt halsen är densamma som objektet i handen
I like!





Jag vet inte vad mobilen gör med LYSTERN på sjalarna...?
För det är ett matt garn, men det ser GLOWING och glansigt ut här.
Det är det alltså inte.
Det är en väldigt fin färg faktiskt, jag gillar den, men den ska ut på hemsidan och säljas.

Jag har hunnit med ett samtal med en av mina kusiner också.
Sen såg jag film medans jag gjorde klart sjalen,"Nowhere boy".
EN JÄTTEBRA film, jag kan verkligen rekommendera den.
En RIKTIG SNYFTARE faktiskt, det var jag inte beredd på.
Jag grät som tusan.
Handlar om John Lennon och precis när han startade sitt första band, som sen blev The Beatles.
Jag trodde att det skulle handla om själva bandet, och det gjorde det visserligen också.
Men det var MEST om hans relation med sin mamma och mostern, som han växte upp hos.
Jag grät, det var riktigt bra film.

Nu är jag uppe på övertid.
Jag ska snart krypa till kojs, jag är trött.
Adrenalinet jag fick av att bli klar med sjalen, bara dog.
Imorgon...
Ska jag visa er NÅGOT SNYGGT!
Missa inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0