Den där glassen...

Milou låg och gnagde på en kotte...












Ja, en liten saga så här på kvällskvisten...
Så kan det gå när matte LEKER lite

Vi drog till Björkis i dag, slapp allt regn i stan regn och hade moln blandat med sol.
Jag hade smörjt in mig med faktor 30.
Vi solade, badade, JÄTTESKÖNT i vattnet i Björkis, gissar 22-23 grader...
Umgicks med mina kusiner och lille M.
Jag försökte mig på lite norska när jag pratade med honom för han är lite blyg för mig, gick väl sådär.
Han hade sett fram emot att träffa "Mellillou"...
Mellillou ville väldigt gärna hänga med Lille M också.

Sonen med kompis var i poolen från 13.00 tills jag sa att vi skulle åka hem 17.40.
Det har varit en väldig skön och avslappnande dag, väldigt varmt.
Ungarna var hungriga när vi kom hem vid 18.50, det blev korv med bröd och sen drog dom vidare till kompisen som varit med på dagen!

Sambon påpekade när jag skulle hoppa i duschen:
"Fy fan vad du har fått färg!"
Jag tittade mig i spegeln, jag var nästintill KOLSVART.
Så svart som en viting som jag kan bli.
Snacka om att jag blev "Super-Larsson-brunis-GLAD"!!!
Ja, så nu sitter svartisen och myser i soffan efter en lång och mysig dag.
Jag älskar SOMMAR!!!!
Och imorgon ska det bli ÄNNU varmare, det blir playan igen.

Milou fick simma lite idag igen!
Idag ville hon inte gå upp ur vattnet, och när jag försökte styra henne in mot bryggan...
Då skulle hon simma vidare, och försökte simma UNDER bryggan för att smita.
Tur som var så hade jag kopplet på och kunde fånga upp henne snabbt.
Hon håller på att bli en SÄL hon också.
Gissa vem som var helt slut när vi åkte hem.
Ungar, mys, bus, bad...
Mycket blir det.



Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0