Jag har nog gåvan...

Ibland tror jag mig kunna läsa min hunds tankar...






Ja, jag tycker man kan utläsa bara på hennes BLICKAR vad hon tänker.
Min nya titel blir från och med nu:
"Kvinnan som (NÄSTAN) kan läsa hundars tankar".
Jag testar en till, en helt för mig OKÄND hund...



Se där, jag tror nog att jag slog huvudet på spiken där också.
Bara en till...



Jo, jag har nog gåvan

Från trams till film innan jag hoppar isäng!
Jag har sett "Black swan".
Återigen en film som jag måste säga att jag faktiskt ÄLSKADE.
Har hört lite blandade åsikter om filmen och framförallt att man nog ska se den på bio.
Det gjorde nu inte jag, jag såg den på dvd och kan säga att jag tyckte den var riktigt djävla SKITBRA!
VACKER, läskig, förvirrande och mörk.
Den fick mig dessutom att vilja gå och se "Svansjön" på riktigt.
Men till dom som trodde att den INTE skulle fängsla på dvd kan jag säga:
Det gjorde den!
Och 1 tim och 45 minuter gick blixtsnabbt.
Jag hade lätt kunnat se en timme till, minst.



Inte en film jag skulle missa om jag var ni, jag hade GÅSHUD!
Nu är det läggdags för mig, imorgon väntar jobbet och sen...
Är det semester IGEN



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0