Avslutat projekt som legat...

Eftersom jag inte kan handarbeta för tillfället, har jag avslutat två GAMLA projekt istället.
Det ena skulle bli en rundsjal, och så försvann 3 garnnystan helt oförklarigt.
Beställaren valde något annat istället.
Jag virkade ihop den i "ryggen" idag, och så fick den bli en innesjal istället...





Och så var det en sjal som jag stickat, och det skulle bli en sjal att vira TVÅ VARV runt skallen, men...
Jag kan ju inte sticka längre.
Den bara ligger där och skräpar, så jag maskade av den och sydde ihop den där bak!
Det fick bli en "en-varvs-sjal" istället.
Lite stor kanske...







Den vet jag inte om jag ska behålla eller sälja.
Dåliga kort, men mönstret är jättefint i tubsjalen.
Jag tycker det är så djävla synd att jag inte kan sticka längre, eller just nu iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0