Ikatklänning...

Vill bara börja med att skriva:
Jag använder min egen dator, den arbetar i SNIGELFART!
Jag får sitta evigheter innan datorn blir klar med minsta lilla.
Nog om det, jag har sytt, det blev en klänning i ikatprint eftersom jag älskar tyget...


Ja, och ännu har jag inte tröttnat på modellen-"One sholder" heller som ni märker...

Så självklart måste jag ju då ha en klänning till mig själv i favorittyget och favoritmodellen också.

Och imorgon kanske jag syr en till, till försäljning...?
Eller så syr jag den där prickiga halterneck klänningen, jag har nämligen ritat upp ett mönster
Vädret lär väl inte inbjuda något annat än hundpromenad och att sy ändå, så jag kör väl på.
Så jag har väl inte hunnit med så mycket mer än att sy, vilket inte är så illa pinkat ändå och så har vi har ätit middag.
Nu ska jag se på "Mästarnas Mästare", jag gissar att PILLAN är överlägsen i allt som vanligt.
Jag gissar att Pillan vinner hela rasket.
Pillan är som Stenmark, oövervinnerlig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0