Stressad...

Babyfilten so far...


... jag sitter och virkar och blir faktiskt lite avundsjuk själv på den baby som kanske får den någongång framöver.
KANSKE något jag gör i modell större till hemmet någon gång i livet 
Och så har jag uppdaterat en småblommig klänning med nytt band...



Blev mycket mer enhetlig och finare än med dom gråa banden.
Den ska jag sälja, och så ska jag sy nya band till den gröna toppen jag gjorde till mig själv i samma modell och den likadana mörkblå/blommiga toppen som jag har!
Har känt mig lite splittrad idag av allt jag gjort, det blev lite stan och lite fixande här hemma lite här och lite där så nu ska jag försöka varva ner...
För jag känner mig lite stressad FASTÄN jag inte har fog för att vara stressad.
Mysko.
Vi ses senare!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så fin filten är. Det är helt underbara färger. Mamma gjorde en liknande till mina barn när de var små och den finns fortfarande kvar.



Kram, Ingrid

2012-06-11 @ 21:14:34
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Tack!

Ja, jag gillar verkligen färgerna själv, man blir så GLAD av den liksom.

Och visst är det underbart med handarbete som håller i generationer?

Kram Madde

2012-06-11 @ 21:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0