Klänning klar!

Jag funderade och funderade och funderade och så sydde jag bara ihop klänningen till Lilla Sunshine.
Och blev nöjd!
Faktiskt.
Himla nöjd till och med, den blev sötare än vad jag trodde den skulle bli med bara en bård och den där korsstygns rosen.





Men jag ska ha ett annat band upptill, det ska vara rosa men inte ett glansigt band, det ska vara matt.
Fast idag fick det bli detta, jag måste sy ihop det andra först.
Sen får Lilla Sunshine slita den med hälsan, och hennes mamma tvätta och tvätta och tvätta och så får vi se hur min kreation håller för små barn.
Ska göra något liknande till Lilla Betty, fast först ett linne till mig själv.
Vi ses senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0