Sneakpeak på rosa linnet...

Jag är inte klar, jag har bara sytt på spetsen upptill, och sen bara nålat det i sidorna för att visa mitt linne på ett "ungefär"...



Urdåliga bilder, för som vanligt får jag fota mig själv...





Ett litet "rynkbälte" i mitten av linnet, och sen lite rynk över hela baksidan, men det får jag visa när det blir klar...



Men HERREGUD vad jag är nöjd med prick-batiktyget, linnet blir så coolt.
Tycker jag då, här ser det ju inte så festligt ut, men nu ska jag virka spets nertill och sy på, sen sy ihop den i sidorna och sen virka axelband och sy på.
Kommer bli ett riktigt snyggt linne i snygg färg när man...
Blivit brun!
Nu ska vi få gäster och äta.
Vi ses imorgonbitti innan jag åker med båten!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ser jättefint ut!

2012-03-14 @ 20:05:43
URL: http://www.rosating.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0