1 år idag!!!!!

Idag är det inte vilken dag som helst...
Nej, det är MILOUS födelsedag!
Min (eller okej VÅR) lilla älskling 1 år!
Herregud va tiden går, det är inte bara så att man har en 12-åring som drar iväg i både ålder och längd, nej, man har en HUND också.
Och idag är hon redan ett år och precis så UNDERBAR som man kan önska sig!
Vi ska fira detta med att gå ut och gå med Syster J och Lilla B.



Den sötaste vovven i hela universum!
Så sydde jag min första, egengjorda snedslå igårkvälls, SENT efter "Project Runway".
Lilla Sunshines sommarklänning blev mer enhetlig...






... och jag blev mer nöjd med slutprodukten!
Nu kan jag ge bort den och så får vi se hur bra den är ur "slitsynpunkt"!
Dags att bege sig ut, vi ses sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0