Nallebjörns-får-ulletuss-fluffbabymössa...

Vad jag gör...?
Nämen jag softar typ, virkar och ser på en skräckfilm som går mitt på blanka eftermiddagen på filmkanalen.
Och efter skräckisen kommer en fransk film, jag tror jag ser den också.
Trés bien!
 
Fick skjuts som planerat till Öster, postade paketet, gick hem i spöregnet, skönt att kommat ut ändå trots regnet och få lite luft.
Kom hem och bakade mina saffransbullescones, bryggde kaffe och avnjöt nybakta scones med smör!
Fy fan så gott!

Så till babymössan som det vart lite fårull-stuk på...
 
Så blev den med båda öronen på!
Skitskitskitsöt om ni frågar mig, det är nästan så jag skulle vilja ha en bebis bara för att kunna sätta på bebisen något sådant här.

Ja, nu har jag ytterligare en toppendag, det är bara jag och vovven, vi njuter.
Vi ses senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0