Vandrade köttfärslimpor & kul video...

Så var klockan lite över fem, och jag har PRECIS landat i soffan.
Det har gått i ett.
Jag har varit och köpt hårtoning, gått hundpromenad i stan...
 
 
... och det var väldigt vackert på Klinten idag.
Så kom jag hem, duschade hunden, tonade utväxten i huvudet, duschade, gjorde saffransscones, packade väskan till Stockholm och så...
Kom lilla gudis.
Vi har fikat, pratat, jag sydde ihop ryggen på en blus hon kom med och sen har jag hamnat i soffan.
Jag är rätt slut faktiskt.
 
Har inte hunnit sy fast öronen på fluffmössan, det får bli när jag kommer hem igen.
Ja, så är det maxmys med sambo och son ikväll och så måste jag upp runt halv sex imorgon och GUD...
Vad jag ska sova på båten!
Sova som en stock.
Alltså jag är inte ens nervös för om det ska blåsa eller inte så det blir gungigt...
Jag skiter fullkomligt i det, bara jag får sova på båten!!!
 
Förresten så mötte vi cavven Astrid idag, och döm om min förvåning...
Men Astrid var i SAMMA STORLEK som Milou!
Kors i taket, här har vi nästan jämt mött vandrade köttfärslimpor till cavalierer, men idag mötte vi en liten och nätt cavalier.

 
Astrid och Milou var väldigt "på" och ville leka, men vi stod mitt i en gränd utan gräsmatta i sikte och bilar som kom och körde...
Så det var mest jag och husse som stod och pratade.
KUL att träffa någon med samma hundras, det tyckte vi båda två.
Det är nästan så man känner sig som släkt, bara för att man just har samma hundras 
 
Så vill jag tillsist bjuda på den kul video...

Kanske något man skulle försöka sig på...?
Tja, om jag vill att nacken ska gå åt pipsvängen så är det ju en LYSANDE idé.
Vi ses senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0