Valet mellan Ronaldo eller Beckham...

Dagen började med strålande solsken klockan 07.30 och nu regnar det...
Inge Fårö idag i alla fall.
Fick en uppmaning av Ingrid i mitt förra inlägg att inte åka mot Klintehamn heller, för där regnar det också.
Kanske en hemmadag med jobb eller en hemmadag med jobb och SEN stranden, vi får väl se.
 
I alla fall gick jag ut i köket och tecknade av...
 
 
 
 
... David Beckham!
Sonen har då sedan valet mellan Ronaldo eller Beckham...
 
 
... eller Zlatan som är på "G".
 
Bara det att Zlatan är väl inte den mest bildsköne av dom tre alternativen, men jag vet att Zlatan står HÖGST på prioritetslistan av tavla-att-måla-först!
Gäller bara att hitta rätt bild på nätet av karln, göra om i bildprogrammet och göra bilden svart/vit och sen teckna av.
 
Ja, nu ska jag fortsätta pyssla med NÅGOT...
Vi ses senare!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0