Klar med barnklänningarna...

Jag blev klar med klänningarna...
 
 
 
 
... en 92:a (den röda) och en 110:a (den rosa).
Dock kunde jag inte fortsätta med vuxenklänningen för sambon snubblade över strykjärnssladden när jag stod och strök in fållen och TJOFF...
Så ryckte han till med hela sina 95 kg i min nacke, PLUS en stol som han bar på.
 
Toppen, den värker mer än lovligt nu kan jag säga.
HAN tyckte att jag kunde ha släppt strykjärnet rent instinktivt rätt ner i fuskträgolvet i köket...
Eh, men eller hur?
Smält klickgolv eller att han fått strykjärnet på sina bara ben med brännskada som följd?
Nä, det hade väl inte bra kanske.
Nu fick min nacke ta rycket istället, inte så bra det heller.
 
Nåväl, det går väl över.
(Gah...)
Nu ska jag vila fingrarna lite, jag återkommer senare.
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0