Ligger lågt...

 
 
Ja...
Jag har väl hållit modet uppe och OFTAST känner jag:
Det ordnar sig säkert.
 
Men ju närmare "Dagen D" kommer så tänker jag:
Hur ska det bli?
 
Senast igår när telefonräkningen kom från den fasta telefonin kom såg jag att den var på ca 80 kronor i RINGDA SAMTAL, sen var det 495 + 145 + 60 i sk "fasta kostnader".
Det säger sig själv:
Den ryker nu.
Vem i helvete är så dum i huvudet så man behåller hemtelefonen när man kan ringa hur mycket som helst för 145 kr i månaden samt fria sms via mobilen.
Jag kommer inte kunna ringa till utlandet, men hur ofta gör jag det ändå?
Nej, nu ryker den.
 
Funderar på att fråga om ex-kroken med familj kan överta kaninen.
Sonens, fast mest min såklart ändå.
Hund och kanin uppgår till ca 800 kr i månaden ihop och det har jag inte råd med.
Ta bort den fina fluffbollen gör jag INTE, han är ju frisk som en nötkärna och superfin, mitt hopp står till att dom kanske kan ta honom tills jag har råd med honom igen.

Fast jag fattar inte hur jag ska fixa det, ja det är en kanin, men han är min gosekanin.
 
Ja...
Ibland så ramlar det bara ner i skallen på mig.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0