Blå byxor...

Idag har det ju regnat HELA dagen nästan och hade jag varit smart så hade jag gått ut och gått när det vart uppehåll i regnandet men...
Det gjorde jag inte!
Jag fortsatte bara att sy för jag trodde vädret var uppklarnat för gott för idag, men nej...
Helt plötsligt dök det upp mörka moln från ingenstans och det började spöregna igen!
Nej... försökte vänta ut regnet men NOPE, det har bara fortsatt.
Och fortsatt.
 
Jag har sytt fleecekofta och...
 
 
... fick även till ett par byxor till mig själv...
 ... som blev helt fel i benen.
Jag misslyckades kapitalt.
Tror att det har med mudden att göra, jag gjorde mudd i samma tyg som byxan och det blev nog tyvärr INTE optimalt bra för byxan.
Jag skiter i det och tar dom till träningsbyxor i värsta fall, färgen är ju snygg i alla fall.
 
Ett par rosa blev det också och nu måste jag på huvudet i säng för imorgon ska jag till Chifen.
Vi ses på morgonkvisten!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0