Fönsterputsning & ett par byxor...

4 timmar tog det...
Sen var det klart!
 
 
Jag har inte kunnat göra så jättemycket pga nacken, men lite har jag hjälp till med lite plock & pyssel och lite dammsugning efter sambons spill.
Solen sken och jag med den.
 
Så satt jag och färdig ställde lite fästningar av kläder, tittade på dom gula byxorna, skulle jag egentligen ha den där lila mudden...?
Jo, det skulle jag allt, det blev bäst tyckte JAG i alla fall, resultat...
 
 
... imorgon kommer Lilla Sunshine och då skall jag försöka locka på henne dessa och se hur dom ser ut på!
 
Ja, dagen har gått och jag med den.
Fått lite besök har jag också haft, hämtning av kläder, Syster J har varit här på en fika, jag och sambon har ätit grillat till kvällsmat och VIPS så blev det molnigt och lite regn.

Jag fick vara RIKTIGT LYCKLIG över nyputsade fönster i exakt 4½ timme.
Den väderraporten jag har sett på har det inte varit snack om regn, då hade vi aldrig putsat fönster idag kan jag säga.
Men nu har vi gjort det, jag hoppas att det inte blir mer en den lilla skvätt som kom nyss, jag ber till Gud att det inte blir mer.
Och nu ska jag och sambon se...?
Just det, "House of cards".
Vi är fast.
Vi är beroende av Frank Underwood och hans intriger, man bara måste se vad som händer härnest i Vita Husets korridorer.
Vi ses imorgon igen, TJING!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0