Nästa tunika...

Nästa tunika klar...
 
 Alltså VILKEN FAVVO!
(bildkvaliteten är urkass jag vet, oktoberljuset gör sitt till att försämra det flesta bilder och använder man blixt blir inte velourtyget så fint, hellre kornigt än blankt)

Funderar även på om jag inte ska förlänga tunikan ännu mer och även göra klänningar av mönstret/modellen...?
Jo, faktiskt, jag är supersugen, jag vill även ha klänningar.

Ja, morsan kom och och såg den på dockan och sa direkt:
Den där vill jag ha!

Sömmerskan:
Ja fast nu hade jag tänkt att behålla den SJÄLV faktiskt och använda den imorgon.
Morsan:
Ja, men kan inte jag få köpa den?
Sömmerskan:
Nej, inte den här, jag kan sy en likadan till dig om du vill.
Morsan;
Mmm, fast jag vill ha den där NU också.
Sömmerskan:
Eh.. men kan du typ vänta en vecka tills jag beställt tyger isåfall, jag ska beställa på torsdag.
Morsan:
Knappt...
 
Jag tror både min mor OCH jag ÄLSKAR modellen.
 
Dagen har varit lugn som en filbunke och jag avslutade den med en hundpromenad.
Nu blir det dusch, sen middag och sen skall jag lägga mig och se på Leif GW och "Veckans brott" på SAMBONS dator.
Jag har "fått tillåtelse" av honom att låna den för han och sonen ska se fotboll...
Aldrig har jag väl älskat fotboll så mycket som jag gör idag!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0