Babybyxa och kul på jobbet...

Innan jobbet idag (efter en jävla massa hemmafix och matlagning) fick jag till detta...
 
 
... och när jag kom hem sydde jag klart...
 
 
... den lilla, lilla babybyxan till en vän som precis fått bebis!
 
Så raskt över till mitt jobb:
Jag har kul, så HIMLA kul.

Jag kommer hem och är på så himla gott humör för att jag har pysslat med både det ena och andra.
Idag sydde jag tex i pärlor i en balklänning i tyll för att dölja en söm, det har jag aldrig gjort förut och fint blev det.

Ja, här skryter om typ några små fjompiga pärlor som säkert vem som helst kan sy i men...
Det var första gången.
Stort för mig faktiskt.
 
Så har min "Baby nr. 2" TYVÄRR åkt hem, husse kom och hämtade honom idag...
 
 
Mina två små skuggor i knät på matte och extra-matte.
Jag kommer sakna honom, jag hoppas han kommer tillbaka SNART.
 
Dags att snart sova, vi ses imorgon igen.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0