Sambons tröja...

Så blev den ju då ÄNTLIGEN klar tillslut...
 
 
Halsmudden PÅ och looking good!
 
Ja, nu är det ju ingen wow-wow-wow-tröja på något sätt, utan en helt vanlig collegetröja som skulle varit v-ringad men som blev rund.
Nu kan i alla fall sambon ta på sig den imorgon...
 
 
Jag skall ta en bild imorgon när den sitter på sambon (eller sonen) och det är ljust ute så det går att fota bättre.
 
I den nya SoS-katalogen fanns ett jättesnyggt sweatshirt tyg, randigt gräddvitt/marinblått som också skulle passa sambon i denna modellen och även mig.
Jag skall sy en kofta samt en tröja till mig själv i det tyget.
Då kan ju sambon också köpa tyget, jag syr en till tröja och så kan vi gå ihop och sjunga Galenskaparnas
" Det ska va husvagn" 

Nu har tygerna på SoS kommit ut på nätet och tyget jag skrev om ovan är det längst upp till vänster i bildcollaget...

 
I övrigt har jag pusslat ihop lite bilder på andra favoriter...
 
 
 
 
Jag kan se mig i många olika kreationer i dessa olika tyger.
 
Nu skall jag skära ut ett byxmönster i storlek 122 till Lilla Sunshine faktiskt, jag har lovat att vi skall sy ett par byxor ihop nästa gång hon kommer hit i hennes favotyg zebratyget.
Hon vill ha likadana byxor som mig...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0