Blomdekorationer till hatt och organza...

Go´kvällers!
 
Då var jag i soffan framför Allsång, är jättetrött men slappar och har det bra.

Så bidde det mer färg och tillskott i blomsterhavet på hatten...
 
 
 
... mycket fina färger ihop om jag får tycka och det får jag ju, inte jag som valt dom utan den som skall ha dom som lämnat önskemål.
 
Satt och spånade här på om inte dessa blommor skulle kunna passa till detta mönster på något sätt...
 
 
... (som jag redan har) någon gång i framtiden?

Kanske man skall börja och göra ett diadem till att börja med bara för att testa, mjo, kanske det kanske.
 
Organza med hem från jobbet, skall göra blomma till en kund tänkte jag, till en brud som skall ha lite dovare färg i brudklänningen...
 
 
Vet inte vilken sort eller version det blir ännu, kanske det blir två till och med.
 
Dags att sluta min dag här iallafall, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0