Sista julklapps t-shirtarna....

Igår var det söndag och vilodag egentligen MEN jag gjorde klart sonens julklapps t-shirtar så jag blev klar med dom iallafall...
 
 
 
Som jag redan skrivit, nu har han ju valt tyget själv och jag tycker dom två sista här i blommigt tyg blev jättesnygga, jag tror han kommer bli skitnöjd faktiskt.
 
Båda är mönsterpassade både fram, bak och på ärmar, ÄLSKAR mönsterpassning, fan vad har hänt liksom!?
 
Pluggar just nu "Affärsplan" men sitter och väntar på svar från en lärare så jag tror jag får ta och syjobba emellan, skriva vidare lite senare.

Hunnit med en del idag iallafall:

Tidig hundpromenad.
Jobbsytt.
Pluggat Affärsplan då som sagt.
Sy igen.

Vi ses ikväll, då blir det nog en liten klänningsvisning KANSKE...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0