Nya testbyxor i nytt mönster...

 
Idag har jag sytt klart en fleecekofta, sedan sydde jag klart dom nya testbyxorna och blev nöjd, det blev ett kortare ben i slutändan...
 
 
 
 
 
 
Så var jag och köpte ett mönster till tanten jag skall sy åt, bilder kommer imorgon och på det startade jag upp...
 
 
... en fluga i det där urhärliga tyget i rödlila krossad (fin) sammet med blålila underton i men TYVÄRR sprack den när jag försökte vända eländet.
 
Det fick bli en likadan fluga som sonen fick istället (samma bild som då men då vet ni iallafall)... 
 
 
Så har jag varit ute och gått med Milou och på det åt jag kvällsmat.
 
Är nyduschad och ser engelska Wallander.
Inte bra.
Känns urfåning med en engelsman/engelsmän som är i Ystad och pratar engelska samt uttalar dom svenska namnen tex "Kööört"/Kurt.
Nåväl, nu ser jag det, sen aldrig mer.
 
Vi ses imorgon igen, nattinatti och imorgon...
Jag DÅ har vi den STORA SLÄKTFESTEN på agendan minsann.
Först sol och bad och sedan kalas, kan ju inte bli bättre.
 
 P.s. 

Bästisen var och köpte byxor igår, hon verkade nöjd.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0