Smyg-engelsman eller smyg-tysk...

 
Ett litet inlägg i invandrardebatten och HUR jag blev BLÅST i 12 år för visste ni att jag varit ihop med "typ en irakier" i 12 år utan att veta om det själv?
Herregud, nu har det gått långt på den här jävla ön alltså, håller folk på att tappa greppet (förståndet) fullkomligt!?

Detta är återberättat från sambon...

Han jobbar natt häromkvällen och in kommer två mycket fulla gubbar i vår egen ålder kanske några år plus till i taxin.
Först börjar det gapas om "alla jävla blattar hit och dit" och sambon säger till att sånt här snack vill han INTE veta av i sin bil.

Ena gubben vänder sig då genast till honom och börjar gapa på honom att "han kan fan dra hem till sitt EGET jävla LAND om det inte passar!"

Sambon (fattar nada ???) och replikerar:
- Vad fan menar du, jag kommer från Malmö!

Nazzegubben halvskriker:
- Jag menar därifrån du kommer IFRÅN från BÖRJAN, du är väl från typ från Iran eller Irak!

Iran-Irakier-sambon:
(Jomenellerhur)
- Eh nej, jag kommer från Malmö i Skåne och har faktiskt svenska föräldrar! 
(Är du både BLIND och DUM i huvudet TÄNKTE HAN, men sa inte)

Jaha, så nu var bomben i dessa Medborgargarde-tider släppt, jag är tydligen ihop med en invandrare från Irak i 12 år och bergis är han här illegalt också, BERGIS!
Nu börjar vita fulla ariska gubbar se spöken både här och där, hur fan ska detta sluta?
Det bildas medborgargarden, dom ska tydligen göra både polisens och rättsväsendets jobb och hota inte bara invandrare utan ÄVEN sina egna vita, ariska poliser och åklagare.

Komma här och ta våra jobb, slå och våldta våra kvinnor.

Ja...
För vita svenska män gör ju aldrig något sådant överhudtaget eller hur?
Nä aldrig, dom små vita ariska mönstergossarna.

Därmed nu INTE SAGT att det är fruktansvärt det som hänt den senaste tiden men lag och rätt måste ha sin gång och det får vi som vita, röda, gula, bruna, gröna medborgare ha tålamod inför.

Berättade för sonen vid middagen om hans iran-irakier bonuspappa (och han blev chockad, han har inte heller märkt något) ikväll och han höll på att ramla av stolen av skratt:
- Hahahaha XX den där rödtoppen med genomskinlig vit hy, hahahaha, irakier, hahahaha, jag döööör!

Jag kunde bara skratta med fast påpeka som den gotlänning jag är så kan ju egentligen inte skåningar räknas som svenskar men att han skulle vara irakier var väl ändå att ta i...
Eller?
Man måste ändå skratta mitt i eländet när två vita ariska män inte känner igen sig egen ras.
Typsich.

Dom skulle bara veta hur lätt han bränner sin iran-irakiska vita hud på sommaren, nu när jag tänker efter så undrar jag om han EGENTLIGEN inte är smyg-engelsman eller smyg-tysk utan att jag vet om det...?
Jag menar om man ska gå efter hudtypen och hur röd han blir bara av att sticka näsan utanför dörren.

Vänta här nu...
Han har strumpor i sandaler ibland, han har magväska och han är rödhårig...
FAAAAAAAN, han är SMYG-TYSK!!!!
Jävla skit, hur kunde jag vara så dum, blivit ihop med en smyg-tysk, fy bubblan nu mår jag dåligt på riktigt alltså!

 
 
Så favorit i repris, väskan från igår fast i dagsljus...
 
 
 
 
 
 
Ser man färgerna lite bättre än från dom skumma bilderna från igår, idag har jag gjort om mönstret lite så jag får nästa vecka exakt som jag vill ha den.

Sonen kom hit och åt middag, fick mysa en stund med ungen och så planerade vi in nästa helg.
Mamman längtar, känner mig extra mammig av någon anledning just idag.

Jag startade så även upp en sådan här klänning...
 
 
... i detta tyget...
 
 
... som skall bli en testklänning inför en beställning, här i bitar med bara axelsömmarna ihopsydda...


Måste bara se att mönstret är OK, jag gör denna till mig i billigt viskostyg och jag har även förlängt kjoldelen med ca 6 cm för jag kommer förmodligen jobba i min och då kan jag inte köra kortkort om jag ska ligga och kräla på golvet i ett provrum och nåla kläder.

Blir så himla pinsamt när man visar halva (eller hela) rumpan för kunder!

Nu på huvudet i säng, vi ses imorgon igen.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0