En ny klänning klar... igen...

God kväll!
 
Idag sov jag länge, kom upp och solen sken från en klarblå himmel, lite blåsigt och kyligt vid havet men... 
Folk satt både här och där i lä idag och njöt, några vid bibblan, massor i Almedalen, folk utanför fik i innerstan, ja stan hade vårfeeling minst sagt.
 
Så även jag när jag kom hem, satte mig i lä med en kopp kaffe och lapade sol, urhärligt...
 
 
 
Fan, våren är på gång, nåja, imorgon skall det visst regna igen men man överlever väl.
 
När jag sedan var ren och nya myskläder var ihoppade sydde jag på halsringningen på nya klänningen... 
 
 
 
 
 
 Jäkligt bra dag, nu skall jag MYSA framför tv´n och se Mello., vi ses imorgon igen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh så fin klänning

2017-02-26 @ 11:11:17
URL: http://sweetwords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0