Kameleontklänning...

Go´kväll.
 
Här har det varit en lugn dag, det har i princip inte hänt ett smack.
Igår eftermiddag blev det häng med vänner här och jag bakade scones och så gick min värmefläkt till syrummet sönder.

Idag startade jag upp med att gå till ÖB och köpa en ny.
Sydde present till "Lilla J"...
 
 
 
Det blev en kameleontklänning i ett av mina favorittyg, man blir så himla glad av det.
 
Sedan har jag vilat, snart kör ju allvaret igång igen så då kanske det är bra att vila någon dag eller två innan fast jag måste erkänna att jag är fylld av energi av alla fina plagg jag sytt nu.
 
Imorgon skall jag försöka få till en fjärilskjol som jag kan ha på jobbet...
 
 
... i ett tyg jag en gång sydde en av mina favoritklänningar i.

Hittade några meter i en låda och det får bli en omlottkjol (min design) som jag kan ha på jobbet.

 
Vi ses imorgon igen, ny dag nya tag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0