Sleepy Hollow-klänningen...

 
Sytt klart den mycket märkliga och på något sätt fulsnygga Sleepy Hollow-klänningen...
 
 
För snart ett år sedan slängde jag ihop den här klänningen, tyckte dock att den blev för stor så sydde jag aldrig in den eller fållade den, den blev bara hängande.

Dessutom... TYGET... hm...

Jo jag vet, alltså det är speciellt och själv har det varit en liten hatkärlek till det där tyget och jag har liksom gillat det men ändå inte och det "har inte riktigt varit jag" liksom.
Jag sydde så in den lite till, fållade den och tänkte "Nu är den iallafall klar även om jag inte använder den".

Så tog jag på mig den.
Och plötsligt gillade den jättemycket.
 
 
Mycket märkligt för jag tycker EGENTLIGEN att den är ganska ful.
Man är allt ganska konstig.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0