Afrikanska skönheten...

 
Så var denna afrikanska skönhet ÄNTLIGEN redo att flytta hem till sin nya bärare...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilderna är tyvärr halvtaskiga för jag har haft fel inställningar på kameran.
 
Denna har hängt i säkert ett år nästan klar, jag har väntat på ett längdmått alt. träffa den blivande bäraren men vi har typ inte fått till det.
Tillslut skrev jag att nu får du bara be någon mäta dig så jag åtminstone får göra klar fållningen och sedan kan du hämta den.
 
Fick måtten och i tisdags gjorde jag klart den.
Känns bra.
Nu är den iaf klar.
 
Idag är väl annars en "sådär" dag.
Jag pluggade bokföring med kusins man och tillslut fick jag så ont i huvudet att jag trodde jag skulle explodera.
Börjar greppa men ändå känns det lååååååååångt ifrån hundra.
  
Känner mig dessutom som en enda stor förlustaffär just nu av rätt många anledningar och det är verkligen inte kul.
Tappat sugen å det grövsta och vad gör man åt det?
Spark si själv i rövi kanske?
Nej, jag har lite att ta tag i men har verkligen ingen lust, när ska belöningen komma..?
Vem vet.
 
Dags att gå och lägga sig, ska äta godis.
Det får bli en liten belöning iallafall.
 
P.s. En positiv sak är att vi lyckdes putsa alla fönster igår inför advent.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0