Tax med attityd...

Tax med attityd klar...
 
 
 
Jag lyckakdes laga covern SJÄLV i helgen, nu går den som en klocka igen.
 
Pluggat bokföring idag, det går verkligen åt helvete om jag skall vara ärlig.
Jag har noll koll på om jag är rätt ute eller inte och det är skitjobbigt.
Ja, jag HAR kontaktat skolan... noll respons.

Jag hoppas det löser sig imorgon, jag måste plugga bokföring då också, det blir nog tyvärr ingen syläxa.
Tenta den 8/12, jag tror inte det ser så ljust ut.
Det värsta är att är det NÅGONTING jag verkligen vill fatta så är det ju bokföringen och så fattar jag delvis men långt ifrån allt.
Inte kul.

Dags att se på tv, vi ses imorgon.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0