Helt skadad...

Jag hade fått ett mail från en av mina bästisar...

Hon är ju helt skadad, jag fattar inte vart hon får allt ifrån ;D
Jag var BARA TVUNGEN att lägga in bilden jag fick av henne, innan jag hoppar i säng.
Jag både skrattade och vred mig av äckel.
Knep ihop ögonen och vågade knappt titta, ruggigt kul.

Texten löd :"Anna Ankas mor funnen..."



SOLNING, anorexi och PLASTIKOPERATIONER när det är som VÄRLDS-SÄMST!

Jag gillar den lilla PIKANTA TROSAN och dom FINA BRÖSTEN bäst.
(Hjälp.)
Stackars kvinna, hon borde klä på sig lite kläder, acceptera sin ålder och sätta sig i skuggan.
Hugaligen.
Nu ska jag sova.
Och kom ihåg, inga minitrosor om du är över FEM ÅR eller badbollar i bh´n.
Det är inte fint ;D
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0