Promenad...

Vi har varit på promenad, jag, mamma och sambon.

Härligt soligt och vårvarmt.
Ser man dock på mamma, på mellanbilden från Strandpromenaden, kan man tro att det var polarkallt, det var det inte.
Jag hade min tunna vårjacka och det räckte ;D
Det blev först ett "Snabbhej" inne hos grannen, och vi tittade på deras nya kaninungar.
Dom är som små dock-kaniner, lika supersöta som den första kullen :D

Sen gick vi genom Palissaderna...



Via hamnen, Almedalen och Strandpromenaden.





Inte så mycket som växt i Botan ännu...

Vi gick till Donnerska Huset och åt en sen lunch.
Jag känner mig lite mer uppiggad, men inte mycket.
Det kändes bättre när jag var ute, men så fort vi kom hem är det som om jag bara damp ner i humöret igen.
Nacken har hållit hela dagen, men å andra sidan har jag betett mig som en porslinsdocka.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0