Soffan hjärta Madde = Sant!

Idag är kroppen fortfarande trött.

Riktigt, riktigt trött, bakslag...
Jag kommer ha en hel dag i soffan och bara slappa.



Kanske inte riktigt så DEKADENT som den här kvinnan eller i riktigt så obekväm ställning, men SLAPPA iallafall.
(Sambon skulle förmodligen kanske vilja att jag var sådär lössläppt och avslappnad i soffan, men tyvärr ;)

Det blir tv och virkning, på sin HÖJD!
Jag var så trött igår, och hade sådan värk i nacken när jag kollade på tv, så jag kunde knappt lyfta armarna.
Alltså blev det ingen virkning.
Idag, känner jag av nacken, men inte värre än så.

Sambon hade SLÖDAG igår, sov tills fram på eftermiddagen och gjorde inte ett skit mer än bytte kaninburen åt mig.
Idag har han STÄDDAG och jag slödag.

Ser precis nu på Tv4 morgon, det SNÖAR i Stockholm!
Fy fan...
Vi har haft regn inatt, TUR att vi slipper snön åtminstone.
Mer än såhär har jag inte ork att knappra ner just nu, jag återkommer.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0