Tack balkongen...

Ordningen och humöret återställt!

Ja, jag satte mig på Las Palmas-balkongen när solen började lysa här förut.
Bikini PÅ, uppallad på kuddar och virkningen med.
Jag har överlevt, jag är glad igen och så blev det även middag på balkongen.
Sambon åt middag sittades INNANFÖR balkongdörrarna, han tyckte det var för varmt på balkongen.
Ja, den heter ju inte Las Palmas för intet...

Jag har ett skinn som svider...
Vilket känns HELT OTROLIGT, med tanke på vädret idag.
Men förmodligen har solen tagit ändå, trots moln.
Jag har varvat ner och kände att balkongen räddade min dag, TACK balkongen för det, säger jag!

Såg Östnytt nyss.
Det ska ösregna imorgon.
Jag ska försöka överleva.
Jag hoppas jag kan göra NÅGOT än bara sitta hemma.
Annars blir det väl OS 0ch SVAVEL här på bloggen imorgon.

Nu sitter jag och funderar på lite godis!
Jag har inte ätit godis på MINST en vecka.
Så...
Jag tror det kunde vara gott med LITE godis iallafall, lite så jag inte får värk av sockret imorgon.
Jag känner att CHOKLAD är mitt godismål.
Så, jag pyser nog över till Statoil.
Sticka lugnt.

P.s.
Jag ljög om det där med godiset kom jag på...
Jag var ju på kalas i söndags, då åt jag både tårta och godis.
Men...
Det är ju FEM dagar sedan iallafall.
Nästan en vecka .
D.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0