Jag har min egen lilla Edward...

Vi har varit på lite annandagsrea shopping.
Eller det var mest jag som shoppade.
En tröja på Lindex som INTE var på rea...



En lite oversize-fast-kort tröja.
Sen blev det en glutt på Indiska också.
Dom har ju blivit så dyra så jag köper nästan inget där numera, men NU...
Var det ju rea och då hittade jag en tunika och en klänning.



Dom ser kanske inte så fina ut såhär, men dom var jättefina ut.
Och VÄLDIGT Madde.
Vi var och kollade, eller mest sonen och sambon, dator också.
Men...
Det fattas pengar om han ska ha en dator som fixar SPEL också.
Ca en 2000 spänn.
Det får bli pengar till födelsedagen i mars.

Annars så LEKTE jag och sonen lite med hårfönen idag.
Se här, har jag inte MIN EGEN lilla "Edward" här hemma?
Sonen sa Wolverine, och jag sa "Visst, visst" men tänkte:
Robert Pattinson!
Och stylade på









Ja, han är den blonda versionen då förstås.



Ja, små flickor där ute i världen, ställ er i KÖ redan nu.
För om några år...
Kan det vara försent!
Eller dom står faktiskt redan i kö, det är bara sonen som...
Inte orkar med dom
SYND att jag ny fotade med MOBILEN igen, det blir ju så KASSA bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0