Ingen skogsdunge...

Alltså jag har så ont här ikväll så jag går AV!

FAN att jag gick på den där djäkla vattengympan.
Ja, ja, jag får skylla mig själv, men jag hoppas verkligen vid GUD att det lagt sig till imorgon.
Värken är av karaktären:
Jag står inte UT !

Mentalt BORT-TÄNKANDE fungerar inte heller.
Vila armarna, nope, det är kört idag.
Jag har försökt, det funkar inte.

Jag satt ändå här idag, innan FUCKING VATTENGYMPA, och sa att jag TROR att medicinen kanske börjar ha verkan, iallafall tycker jag att den ändrat karaktär när jag blir förbannad, arg och spänd.
DÄR tror jag att den slätar ut mer och att jag bara får en förnimmelse av värk istället för stick&brännvärk när ilskan blommar upp.

Den hjälper nog INTE ännu mot belastning och träningsvärk typ.
Bara en gissning nu då.
Men bara om det hjälper mot det FÖRSTA så känns det som ett stort steg.
Vattengympa kan jag ju skippa liksom.

Fast jag sitter här nu och borde väl inte skriva...

Men jag kan inte koncentrera mig på tv´n, jag kan INTE bestämma mig för VAD jag vill börja pyssla med imorgon om jag kan, jag är rastlös och jag har ONT (tjat ja)...
Jag skriver av mig istället.
Jag har ju ingen skogsdunge just nu, att ställa mig och skrika i ;D

Jag har TRÖSTÄTIT istället, men bara frukt och tomater i och för sig, brukar bli så när värken sätter in.
Nä, jag lägger ner detta för idag oxå, jag går och lägger mig.
Imorgon är en annan dag.
Sticka lugnt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0