Testa gränsen...

Nu ska jag snart nanna kudden...

Det har varit en ganska dålig dag tycker jag.
Dels pga av det där som verkar hända på jobbet.
Dels för att jag "exprimenterade" med belastning vad gäller nacken också.
Tyngre belastning snackar vi nu.

Jag VET inte ens om jag FÅR testa, men jag gör det ändå, bara för att se vad som händer liksom.
Jag bar upp tvätt från tvättstugan, en lagom tvätt i tvättkorg.
Gick INTE BRA.
Jag fick värk bara jag kommit upp för källartrappen.
Men jag bar hela skiten ända upp och hängde den.

ONT, men jag måste ju testa vart gränsen går iallafall.

Försöka tänja på gränserna lite.
Jag har ringt sjukgymnasten också, för att kolla att sådana aktiviteter ÄR OK.
Och för att få komma dit och prata om det som hänt nu senaste tiden OCH...
Kolla hur jag står i KBT-terapikön vad gäller "min nya inställning till min skada" ;D

Jag hoppas jag har sovit bort jobbskiten och tvättbärandet tills imorgon.
Är det borta imorgon så blir det lite virkning, så jag får upp humöret igen.
Nä, jag bestämmer REDAN NU att imorgon blir en bra dag, minimalt med värk och ett glatt humör :D
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0