Åh så skönt!

Idag har jag haft en riktig toppendag!

Trots att jag inte gjort ett dugg, bara varit inne eller i trädgården, läst och målat lite.
Och jag har varit SJÄLV!
Sambon har jobbat och morsan har varit på "tjejträff".
Vilket innebär att jag har kunnat vara själv både ute och inne.
MYCKET avkopplande .
Och jag har nog fått lite färg, jag tycker det svider i skinnet.

Ingen värk i nacken, vågar man hoppas att man har lämnat en omotiverat hemsk värk-vecka bakom sig???
Håll tummarna säger jag bara.

Jag kom dessutom på den eminenta idén att sitta ännu bättre i trädgården, jag la TVÅ tjockdynor i stolen, det blev mycket skönt och ingen värk.
Ja, nä, så det har varit en skön och avkopplande dag.
Inget har hänt, men humöret har gått åt rätt håll.
Ingen värk = ingen ångest om framtiden = bra!

Och just nu funderar jag på om jag inte skulle äta lite godis...
I LAGOM MÄNGD så jag inte får sockerbaksmälla imorgon.
Hm...
Jo, det ska jag nog minsann
Jag vill fira och dessutom åt jag inget i helgen.
Återkommer...
Om jag inte faller i koma...
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0