"Carried" away...

Och kvällen har naturligtvis spenderats framför tv´n.

Bara YTLIG tv för mig ikväll.
Top Model, NORSKA Hollywoodfruar och inspelningen av "Sex and the city 2".
Och en sak har jag bestämt:
Jag måste gå och se filmen!!!
Jag älskade serien, jag älskade första filmen, jag älskar Carrie och jag bara vet att jag kommer älska film nr 2 oxå.
Det får bli en tjejkväll på bio när den kommer hit.
Jag vill bli "Carried" away .

Jag har virkat lite, men känner mig VÄLDIGT splittrad.
Jag har börjat på en ärtgrön väska till mig själv, modell:
 
Denna...
Som jag precis sålt.
Men jag vill ju även bli klar med den "Skogs-John-Bauer-trollaktiga" ponchon också.
Eftersom jag inte vill virka så mycket nu, så går det ju sakta och jag vill ha BÅDA NU!
Men jag gör lite på båda, och må bästa projekt vinna .

Och nu måste jag faktiskt få SKRYTA REJÄLT...
Jag har komponerat en VÄLDIGT BRA (fantastisk ;) ponchomodell!
 
Jag BOR i min svarta poncho, den är så, skön, värmande, lätt på axlarna och praktisk!!!!

Trodde jag faktiskt inte, om jag ska vara ärlig.
Ponchos är ju inne nu, men KÄNNS som väldigt opraktiska.
Men...
Min modell är så perfekt!
Ja...
Den värmer lagom.
Jag kan göra vad som helst i den för den är lagom längd, inget som är i vägen eller svårt att röra armarna.
Lätt att ta på, bara dra över huvudet.
Jag drar upp den lite och har den som halsvärmare ibland.
Min svarta poncho är mitt BÄSTASTE plagg just nu!
Jag kommer göra fler till mig själv i FINA, speciella garner.
Och jag uppmuntrar mina läsare:
KÖP!
Jag har två stycken, den lila på bilden ovan och en åskblå!
Helt outstanding bra ponchos...
Från henne som har gjort dom OCH använt sin svarta konstant.
I  my poncho!

Nä, det sista KÖP-pinsamma kan ni strunta i, men den är BRA.
Nu ska jag gå och lägga mig och sussa.
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0