Gula och fula sniggels!

Appropå mitt förra inlägg så fick jag ett mail där det stod:

"Du glömde att dom har sina hus på eller i närheten av "Fjuttrillen" eller "Stockholmsudden" (och det sista ska då såklart stå för SUDRET) och att dom har svindyra jeans med hippa hål i, som fanns där när dom köpte dom.
Och att Fårö är ute."
Ja, dom där STOCKHOLMARNA dom kan man nog brodera ut om i evigheter faktiskt .

Idag har jag kört min rutin, 8 km .
Det var SKÖNT att det var varmt ute, MEN...
Gud så fuktigt!
Jag kan ju inte gå snabbt längre pga av nacken så jag går i promenadtakt, kanske lite snabbare.
Men jag var BLÖT ändå.
Svettig.
Hm...

Ja, jag vill ju inte klaga nu, men det är väldigt fuktigt...
Och när det är så fuktigt som det är nu så kommer det VÄRSTA jag vet FRAM/ut.
Eller nummer TVÅ av "Det värsta jag vet", nummer att är spindlar och nummer två är:
SNIGLAR!
 
Dom är överallt just nu.
Och som sagt, jag hatar dom!!!
Och jag lyckades faktiskt idag med att INTE trampa ihjäl någon på min promenad.
Alltid något...

Men det är MÅNGA, gula och fula sniggels med hus ute och spatserar på gator och grusvägar...
STICK är mitt råd!
Snälla?
Ni är så slemmiga och USCH-iga,  jag vill så gärna ha ett snigelförbud nu så här i snigeltider.
Jag bara VÄNTAR på spindelinvasionen, dom lär väl bli många dom också iår.
Uuhä...
Slut på gnällrutan.

Min nacke har faktiskt varit bra i två dagar på raken nu.
Så djäkla skönt.
Jag har haft två dagar där jag känt mig HELT NORMAL.
Jag är tacksam för det och hoppas det håller i sig.

Nu ska jag gå över till Tyglagret och se vad hon hittat för metallbygel till lilla väskan.
Jag ska nog göra korintkakor.
Och jag ska virka lite :D
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0