ONT!

Idag har jag ont!
Jätteont.

Och då dimper man ner i riktig SORG igen.
För det gör ont, för att man bara inte ORKAR vissa saker, för att man bara hatar, för att jag bara vill ge upp ALLT!
Och imorgon är det doktor-samtal och jag bara hatar det också!
Hålla på så här som en djävla sjukling, och inte kunna ta i och göra vad fan man vill!

Idag är en riktig skitdag.
Jag har tappat sugen och det måste man väl få göra det också ibland...
Jag känner verkligen FUCK OF till ALLT.
Jag är så djävla trött.
Jag blir galen och vansinnig.
Jag bara orkar inte mer.

Men jag har gjort rabarberpaj och ska ut till Nybyggarna i Björkis.
Jag hoppas det kan få upp humöret något.
Sticka lugnt.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Hoppas du fick en skaplig söndag och kunde glömma värken en stund. Rabarberpaj är gott!!



Kram Ingrid

2010-05-16 @ 19:14:52
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0