Snart läggdags...

Så har den här dagen gått...
Snart läggdags tack och lov!

Och det HAR VÄNT, tack ock lov igen!
Jag har tagit det lugnt hela dagen, sedan jag kom hem.
Sonen lekte med sina vänner och dom skötte sig själva.

En av mina bästisar ringde mig och det var DÄR allt vände tror jag.
Hon kunde dra sin skit, jag min och så kunde vi SKRATTA åt varandras ELÄNDE IHOP!
Fy fan så skönt...
Sen stack sambon och sonen iväg på "Killkväll" och jag blev kvar själv här hemma.
Men det kändes helt ok, jag kände mig ju inte ledsen eller deppig längre.

Sen har jag suttit här och kollat på tv, nu väntar jag på att killarna ska komma hem och sedan ska jag gå och lägga mig.
Imorgon får jag väl analysera läget då
Sticka lugnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0