Mår bra!

Idag har det bara sagt SWISCH...
Så har dagen redan gått.

Och det är ju skönt med tanke på vädret, ösregn, hurra...
Fast å andra sidan så skulle jag ändå inte vara ute i solen idag så det hade inte gjort något.
Jag började dagen med Öster, och inköp av en ny mus till datorn.

Den förra har varit paj i ca 14 dagar och det är typ 13 dagar för mycket.
När sambon inte varit hemma har jag lånat hans mus.
Har vi haft "datortid" samtidigt, då har det varit extra jobbigt.
Jag har då fått använda plattan på datorn, och knapparna.
Inte bra, då har jag fått värk.
Men idag köpte jag mig en på Coop.

Och så letade jag linnen på HM som jag nyligen köpt 3 st från katalogen.

Tajta linnen funkar inte så bra nuförtiden, det trycker på nacken.
Plus att jag helst slipper bh´n för det går ju inte heller så bra.
Men så köpte jag linnen från katalogen och dom var PERFEKTA.
Satt bra, jag behöver ingen bh, lätta och luftiga.
Inget tryck någonstans.
Jag ville ha fler, för dom kommer jag bo i, i sommar.
Men dom fanns inte i butiken och hon trodde inte dom skulle få dom heller.
Nähä, alltså måste jag beställa.
Fasen.
Blir ju dyrare.
Men det får jag ta, för jag har bara tajta linnen som klämmer.

Så var jag och försökte hitta en bra solkräm.
Men blev tveksam.
Jag kände att jag ville gå in på nätet, och kolla den där undersökningen som precis gjorts på solkrämer.
Är osäker dock på om det var barnsolkräm eller vuxen.
Det ända jag kom ihåg var att APOLIVA hade fått sämst poäng...
Alltså hoppade jag av solkrämsletandet tills jag kollat poängen på solkrämerna.

För en solkräm ska jag VERKLIGEN köpa mig, jag vill inte se ut som ett stoppljus eller ha den smärtan/hettan jag hade igår...

Och på hemvägen...
Stopp: Indiska.
SUPRISE!!!!
Och KLÄNNINGSINKÖP.
Men när jag mår bra, vilket jag gjorde/gör idag då...
Kan man ju köpa lite snyggt.
(bortförklaring, bortförklaring...;)


En MYCKET fin sommarklänning.
Satt som en smäck...
(som alltid ;)
Och ut promenerade jag med den.
Och idag klarade jag mig UTAN "min personliga assistent" morsan.

Så NU...
Vill jag faktiskt att det ska BLI varmt, för nu har jag köpt så fina SOMMARKLÄNNINGAR!
Och jag har ingen användning för dom i den här kylan!
Ok???
Men jag såg väderleksrapporten och from onsdag och fram till lördag, såg det ju lovade ut...
Sol och 23 grader!
Snälla, jag BER.

Jag hann precis hem så började det regna.
Vid 13-tiden drog jag och sambon iväg till Linds och köpte en SYRÉNBUSKE till mamma i Morsdagspresent.
Hämtade sonen på skolan och sen hem och lämnade busken till mamma.
Hurra!
Vi ska plantera den imorgon.

Och sen...
Fick vi FINT BESÖK!!!
Min lilla ÄLSKLINGSBEBIS kom hit.
Mitt lilla LÄKEPILLER!
Och gos, gos, gos, gos, gos.
Jag älskar henne kort och gott .

Så dagen har gått fort...
Sticka lugnt.












Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nu får vi hoppas att värmen kommer Madde!

Jag skickade efter en ny tunika från Ellos idag och den vill jag ju få användning för.



Kram och tack för din kommentar hos mig!

Ingrid

2010-05-31 @ 19:53:24
URL: http://blog.stenstugu.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0