"Blir en jättefin väska!"

Mitt lilla krypin, mitt lilla arbetsrum.
Överbelamrat med ALLT man kan behöva i ett hantverksliv.
Finns ingenting som jag inte har.
Förutom...



Utrymme!
Det är grejer från golv till tak.
Men BEHÖVLIGA grejer
Och så har jag tre STENDÖDA palmer i fönstret.
Dom har varit döda i ca 1 år.
Kanske dags att dumpa dom nu, jag kan behöva utrymmet på fönster brädan till annat.

Fotade sonen i min finfina, pyttelilla topp också.
Den var lite tajt över höfterna på honom...



Snygg klänning till ett barn, synd bara att jag har ett barn med snopp.
Fast HAN kanske inte bryr sig så jättemycket, han har ju varit tjejmodell FÖRR.

Var fortfarande lite ARG här förut, över slöseriet med tyget.



Så kom en vän på FB med ett förslag:
"Blir en jättefin väska!"
Bra idé!
När jag sytt en ny topp, då syr jag om denna toppen till en väska, då har jag en topp med matchande väska till.
Väldigt smart idé.
Nu ska jag fortsätta virka på kjolen.



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du är bra härlig du!



De där palmerna finns det nog inget hopp för, den platsen kan du behöva till annat.



Kram Ingrid

2010-11-23 @ 21:55:53
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, jag kan ställa virknålar, pennor, penslar och annat smått & gott där!!! ;D Kramkram

2010-11-24 @ 09:53:59
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0