Allt bara floppar!

Hantverk är inte lätt just nu.
ALLT bara FLOPPAR!

Den höst-färg-inspirerade halsduken gick åt pipsvängen.
Jag ändrade om i färgschemat och det blev SKITFULT.
Jag la ner hela rasket och har plockat fram NÄSTA projekt istället.
Det går under namnet:

Ja, det blir en restgarnshalsduk i färger som INTE blir skitfula ihop.
Det blir...

Dom är blå och passar ihop.
Jag har lust att bara lägga ner, men då har jag ju ingenting att göra, så det är bara att tuffa på.

Vi har sett en BARNFILM som sonen och sambon uppskattade.
Inte jag, men jag höll masken.
Ingen "Vildingarnas Land" direkt, utan en massproducerad Hollywood-skräprulle.
Nu har jag fått egen tid, killarna spelar spel, och jag virkar på det NYA och har precis sett Babel och nu väntar jag på Rapport.
Sen slänger jag väl ett getöga på det där nya, förmodligen skitprogrammet, med artister som tolkar varandra.
Men som den djäkla MOSSIGA URGUTE jag är, så måste man ju se när det är ett program från ÖIN ifall...
Man känner igen något
Nu måste jag fortsätta en stund till, annars blir jag så FRUSTRERAD att jag inte producerat något vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0