Bara bättre och bättre!

Faktum är...
Att jag tyckte att "Så mycket bättre" bara blir bättre och bättre.
För att inte säga SKITBRA.
En serie jag inte trodde jag skulle se överhuvudtaget, URTÖNTIGT var min fördomsprofil...
Nu ser jag NÄSTAN mer fram emot detta program, mer än jag ser fram emot IDOL.
Inte riktigt, men nästan.
Jag satt och superdiggade idag och kommer spela min samlingscd med Di Levalåtar i ett helt år framöver.
Jättejättebra och Petter var grymmast idag.

Jag vill inte gå och lägga mig, hade tänkt att lägga mig nu, jag vill virka.
Tänkte utnyttja den där extra timmen som jag tjänar inatt.
Jag lägger mig 22.30.
Alltså, ingen tid att slösa, jag måste virka nu.
Ville bara skriva att jag tyckte TV´N visar ÄNTLIGEN bra program på en lördag.
Det har väl inte hänt sen...
Jag brukade se på TJECKISK DOCKFILM som barn!!!

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Petter var bra, men jag tycker nästan Petra var ännu bättre. De både gjorde verkligen helt underbara tolkningar av di Levas låtar.



Nu är det dags att titta kudden!

Kram

2010-10-30 @ 22:58:10
URL: http://stenstugu.com/wp
Postat av: Bloggaren Herself

Ja, Petra och Petter var bäst, hon sjunger otroligt bra.

Kramkram

2010-10-31 @ 14:00:27
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0