Madde...


Har typ gjort om HELA sin blogg som ni märker!

... och jag satt några timmar förut ikväll och SLET vårat hår.
Jag hade lycktas ladda ner en massa

typsnitt, men inte lyckats få upp skiten på bloggen.
Efter 7 sorger och 195 bedrövelser så lyckades

... fixa biffen!
Jag hade huvudvärken från helvetet, och har fortfarande.
Jag gav upp, men när sambon fixat den sista pusselbiten...
Kunde jag sluta?
Nä, såklart inte.
Det hindrade mig inte från att sitta flera djäkla timmar till.
Jag har bara inte kunnat lägga av.

För när jag la upp texterna på den gamla bloggen blev det en vit ruta i den gula bakgrunden.
Då lyckades jag fylla rutan med gul färg, men det blev ÄNDÅ en vit linje runt.
Då ville jag byta stilmall på bloggen, och så valde jag en med en hopplös bakgrund, men samma upplägg som den gul/lila.
Och jag, den SKITTRÖTTA med huvudvärk, var tvungen att pröva MÅNGA gånger innan jag "suddat" bort RÄTT bakgrund i stilmallsredigeringen.
Det tog tid innan "den tröga"...

Så nu är det samma upplägg men VITT, och man/jag kan leka med dom nya texterna som jag fixat.
Fast...
Det är inte säkert att jag behåller bloggen i detta tillstånd.
Jag gillade min lila/gula.
Jag kanske ändrar tillbaka.
Frågade sambon vad han tyckte, han tyckte NOG den andra.
Fast det är kanske för att man är så van...?
Jag låter den vila i detta tillstånd och får se framöver.
Ni får GÄRNA komma med synpunkter om ni vill, här eller på mailen.
Nu...
Mot sängen innan huvudet sprängs!
Sticka lugnt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

näää jag gillade den andra bättre. Den här med vit bakgrund känns lite väl aggresiv tycker jag.

2010-10-14 @ 17:54:45
Postat av: Bloggaren Herself

FAKTISKT kan jag hålla med dig lite...

Det är därför jag är lite velig.

Den andra kändes mjukare att titta på faktiskt!

Men jag tycker att bilder och mina små texter blir fränare med vit bakgrund.

MEN...

Jag gillar den andra också.

Nu står det 4-1 till att GILLA, och jag står mittemellan... Tack för åsikten :D

2010-10-14 @ 18:32:54
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0