Något snyggt...

God morgon!
Något SNYGGT så här på morgonkvisten kanske?
(försök att inte sätta morgonkaffet i halsen, eller kräkas upp frukosten.)
Varsågoda...



En HELT NYVAKEN Frk Österholm!
(Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii)
Bara öppnat ett öga för att hitta mobiltelefonen och knäppa två kort.

Notera även på bild nr. 2 här, den PIKANTA öronproppen som stick ut ur örat...



Fisatan!!!

Tänk och få vakna upp ihop med den här PUDDINGEN.
Ni förstår att sambon har det LYXIGT va...?
Dessutom sover jag i hans gamla urtvättade t-shirts och rejäla tanttrosor också.
Närmare playboy bunnie, lyx & glamour än så här...
Det kommer man verkligen INTE

(Åren går och vi med dem.
Vart tog det vackra, sexiga uppvaknandet med en snygg, ung blondin vägen?
Ingen som vet, ingen som vet.
)

Så, det var det utlovade SNYGGA!

Och på min mail hade jag fått:

"Om man som du traskat på den där urtråkiga toftavägen år ut och år in, i ur och skur, då förtjänar man en hyllning i form av ett M.
M som i "M-uthållighet"!
Passa dig bara så du inte får en räkning från gatukontoret, för "utslitande av asfalt".
Kram till Visbydåren på Vibblevägen  "

Dagens FÖRSTA mycket stora gapskratt, TACK för det!
Nu ska jag till posten, sen virka.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Grimlund

Hej snygging !

Värre har jag sett. Håret är ju snyggt.Och sådan närbild med mobilkamera dessutom, gör det hela värre.Inte bra som profilbildskamera.Du liknar en kusin till mig.När hon var ung.Fast hennes hår var mer askblont.Det är det inre som räknas inte det yttre och det vet Din sambo.

Än har jag inte börjat sticka men det är på gång.Vet bara inte när jag får den tiden till övers för det.Och lusten med förståss.

Ha´en fin dag.

Kram Mi

2010-10-18 @ 10:13:44
URL: http://dipfin167.blogspot.com/
Postat av: Bloggaren Herself

Hej MI!

Ja, det är inte den vackraste sidan när man vaknar på morgonen ;D

Iallafall inte när man närmar sig 40...

Man får liksom försöka släta ut ansiktet med strykjärn för att bli av med kudden från ansiktet ;D

Min sambo han är SÅ GO, han tar mig som jag är.

Kram och ha en fin dag du med, Madde.

2010-10-18 @ 13:44:38
URL: http://stickqvick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0