Om jag har bråttom?

Jag har EXAKT 10 minuter på mig, sen ska jag hoppa in i duschen.

Om jag har bråttom?
Nä, jag hade inte ens lust att gå min autistiska vibblerunda idag.
Jag vill bara inte fastna framför datorn för länge.

Jag ska bara gå ner till Kränku och köpa en present till min äldsta moster som fyller år imorgon.
Jag hoppas dom har några goda fin-praliner.
Egentligen ville jag handla på Kaffe & Chokladbutiken, men den har ju gått i konkurs...
Så jag kollar på Kränku får vi se vad dom har att erbjuda.
Det blir alltså bara en LÄTT STROS dit ner.
Sen ska jag gå hem igen.
Har inte lust med något annat faktiskt.
Tidigt ute, tidigt hem.
Sen har jag ingen direkt plan, men det känns bara bra.

Värken är nere till den mullrande värken idag.
SKÖNT.
Jag la mig på spikmattan igår och värken blev uppblandad med SPIKVÄRK!
Det är bättre än SKITVÄRK.

Jag känner att min kropp har gått in i ett lugnt tempo.
SKÖNT.
Jag är inte så uppvarvad som jag var för några dagar sedan.

FAST...
Jag är lite uppvarvad inför EN sak faktiskt.
Jag har lagt bud på ett mönster som jag "förmodligen" vinner på Tradera, och jag väntar otåligt på att auktionen ska ta slut.
Jag har lagt ett SKYHÖGT bud, bara för att vara säker på att vinna mönstret.
Men ändå leder jag budet med bara 9 kronor.
Bara att hålla tummarna att det inte är någon som bjuder över mitt "hemliga bud"...
Fast det tror jag inte.
Nu, ADJÖ för en stund, ses lite senare.
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0