Sagt ZIP...

Idag har det bara sagt ZIP...
Så har dagen flygit förbi.

Jag var hos sjukgymnasten, vi körde lite övningar.
Sen promenerade jag hem, hann precis göra lussebulle-scones...
Så kom lilla Sunshine.
Vi hade lite egentid först, medans mamma var hos optikern.
Sen kom hon hit och då hade vi fikastund och lite MYS.
Nu har jag typ ätit lite flingor till kvällsmat, tagit dagens ANDRA dusch (fy så slösigt) och ren pyjamas på mig.
På tv´n är det Go´kväll och datorn har åkt fram.
Ikväll blir det mycket datatid, virkningen får ligga nere.

För...
Innan sjukgymnasten så satt jag framför datorn.
Jag har hittat EN NY ROLIG GREJ som jag försöker lära mig att lägga in här på bloggen.
Jag har löst HÄLFTEN av problemet.
Nu har jag hälften kvar...
Det kommer bli min kvällssysselsättning.
GUD vad jag lär mig en massa skräp

Sambon är hos en kompis (eller sin älskarinna, har inte riktigt koll ;) och ska se FOTBOLL.
Sverige spelar tror jag.
Själv ska jag se "Desperate housewives", så MIG går det ingen nöd på.
Nu ska jag ägna mig åt att lösa gåtan om HUR jag ska kunna gå vidare med ORDEN...
Sticka lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0