Den ljuger så bra...

Jag är så djävla lack här...
Och GNÄLLIG framför allt.

Jag kan inte ens virka, jag får ont i nacken direkt.
Bäst är att sitta rakt upp och ner.
Dra åt pipsvängen.
Orkar BARA sitta i soffan.
Jag vill inte ha en sån här hängig helg.
Jag har ju så mycket roligt jag vill göra.

Ja, vad har jag att skriva med annars då?
Jo, jag har börjat på en den nya sjalen, suttit och provat mig fram i virknålstorlek som passar till det tunnare garnet i mohair, prov-virkat hur många luftmaskor jag behövde öka på grunden med.
Allt klart, ready to go, har gjort 3 varv...
Sen tog det stop.


Bara en liten åsikt.

Senast LÖRDAG ska jag vara pigg igen, senast.
Kanske var dumt att gå och jobba igår och göra ärenden idag...?
Men gjort är gjort.

Så måste jag bara säga att jag ÄLSKAR kameran i sambons mobil.
Den är så FÖRLÅTANDE!!!!
Och den LJUGER SÅ BRA!
Det har nog en "snygghetsknapp" i sig som retuscherar mig/bilden i samma ögonblick som den knäpps!



Jag SER verkligen ut som HELL idag.
En person i hushållet här på Casa de Sud sa till och med:
"Du ser ut som en trasa!"
Ni som känner "folket" i det här hushållet kan SÄKERT lista ut vem.
Jag tittade mig i spegeln och tänkte:
Ja, jag ser fördjävlig ut idag.
Lägg då till lätt RÖDSPRÄNGDA ÖGON också.
Men när man ser dom här två korten från idag...
Tagna med mobilkameran så ser jag ju himla skapligt ut faktiskt.
Jag ser ju pigg och alert och UNG ut.
Det är inte någon sanning kan jag meddela, snarare som en sliten...
Sliten-sliten person.
Jag gillar mobilkameran, tror jag behåller den för EVIGT...
Den håller mig UNG



En annan bild som jag tog idag, var på gatan här utanför.
Supervackert med en massa löv i drivor.
Jag har gjort om den lite i färgerna, tyckte den blev lite COOL faktiskt.



Nu ska jag surfa på nätet.
Det enda jag orkar med just nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0